Історія закладу

Конотопська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат була збудована і почала функціонування з 1962 року. 1 вересня 1979 року школа перепрофільована на спеціальну школу – інтернат для слабозорих дітей.

В стінах нашої школи завжди живе дух любові та творчості. За 50 річну історію свого існування школа знайшла своє обличчя – розумне, привітне, відверте.

Здоров’я наших дітей – найцінніший скарб. В закладі функціонують клас тифлотехніки, два комп’ютерні класи з мультимедійними інтерактивними дошками. Для вирішення завдань зі збереження, відновлення здоров’я учнів школи функціонує відділення медичної реабілітації, що включає в себе діагностику, здійснення комплексу необхідних медичних заходів, спрямованих на лікування і профілактику основної зорової патології та супутніх захворювань дитячого організму. Відділення лікує такі захворювання зору дітей як: амбліопія різної етиології, міопія, гіперміопія, ністагм, косоокість, часткову атрофію зорового нерву, порушення акомодації, порушення бінокулярних зорових функцій, тощо. Лікування здійснюється на сучасній офтальмологічній апаратурі: сканери медичні лазерні офтальмологічні СМ – 4, СМ – 5, синоптофор, лінійки акомодаційні, бівізіотренер,апарат спектральний офтальмологічний АСО – 2У, апарат вакуумного масажу офтальмологічний. Відділення медичної реабілітації надає послуги лікарів: педіатра, окуліста, ортоптиста, фізіотерапевта, психолога, логопеда, дефектолога.

В новому кабінеті фізично – психологічної реабілітації та релаксації діти мають змогу лікувати порушення опорно – рухового апарату, плоскостопість, порушення постави, скаліоз.

Для гармонійного розвитку учнів та їх здібностей в школі працює 23 гуртки та факультативи. Серед найулюбленіших: хореографічний, вокальний, спортивний, літературний , декора­тивно-прикладного мис­тецтва, технічного ди­зайну, ракето модельний.

Вихованці школи успішно виступають на обласних спортивних змаганнях , виборюючи призові місця, успішно співпрацюють з обласним відділенням «Інваспорт».

Наші діти є лауреатами всеукраїнських, обласних, міських конкурсів, оглядів, фестивалів, неодноразові переможці обласних фестивалів для дітей з особливими потребами. Шкільні традиції - це могутня соціальна сила, психологічна підтримка, факт гідного наслідування й стимулу до новизни.

Наша школа живе в інноваційному режимі, постійно внутрішньо оновлюючись у своїх планах та методах. Потужним джерелом потенціалу школи є творчі уроки вчителів, обдаровані діти та їх досягнення на уроках, олімпіадах, конкурсах.

Навчально – виховний процес ґрунтується на ефективних нових освітніх технологіях (особистісно – орієнтованих, проектних, тестових, інтерактивних), гуманістичній взаємодії педагогів, учнів та їх батьків на засадах педагогіки толерантності.

Випускники приводять вже своїх дітей до рідної школи, повертаються працювати.

Школа - наш дім, зітканий з проміння радості, любові, веселкових мрій, що зігрівають всіх, впевнено крокуючи у майбутнє, пра­цюючи над покращенням матеріально-технічної, навчально - методичної бази школи. Все це для здоров'я, навчання і добробуту наших дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi